Satın Aldığım Ürün Ayıplı veya Kusurlu ise Ne yapmalıyım?

 

 Satın almış olduğunuz ürün ve ürünleri ayıplı / kusurlu olduğunu bildirmek için oyuncakmerkezi.com.tr’dan sipariş detaylarını bölümüne giriş yaparak “Kolay İade” butonuna tıklamanız, iade sebebiniz ile birlikte talebinizi bize ulaştırmanız sonrasında iade etmek istediğiniz ürün ve ürünleri; UPS kargo ile ücretsiz olarak Canary Oyuncak hesabından kargo  gönderebilirsiniz. Ürünleri hasar görmeyecek şekilde faturası ile birlikte gönderimini sağlamanız gerekmektedir.

 

 Göndermiş olduğunuz iade ürünler tarafımıza ulaştıktan sonra 3-7 iş günü içinde hesabınıza ücret iadesi gerçekleştirilir.

 

 Sorunun ürünün yanlış kullanımına bağlı olarak kullanıcı hatasından (yanlış şarj etme, yanlış pil kullanımı, çarpma, kırma, bozma, düşme sonucu kırılma, yanlış montaj, yanlış kullanım…vb) kaynaklandığı tespit edilen durumlarda ürün iadesi alınmaz.

 

 Kusurun kullanımdan / kullanıcı hatasından kaynaklanmadığı durumlarda ürün inceleme amaçlı tarafımıza göndermeniz gerekmektedir.

 

 İnceleme sonucunda kusurlu olduğu bildirilen üründeki arızanın kullanıma bağlı oluşmadığı, ürünün kusuru olduğu tespit edildiğinde tarafınıza ürünün; kusursuz olan yenisi gönderilir ya da isteğinize göre iadesi alınır.

 

 Eğer ürünün kusursuz olan yenisi stoklarda mevcut değilse telefon ya da e-mail ile bunun bilgisi size verilir.

 

Eğer kusurlu ürünün, kusuru olmayan yeni ürün ile değiştirilmesini talep ederseniz; kusurlu ürünlerin inceleme için tarafımıza gönderilmesi ve kusursuz yeni ürünün size geri gönderilmesine ilişkin kargo bedelleri tarafımıza aittir.

 

 Kusurlu ürünün kusursuz yenisini istemez ve iade talebinde bulunmanız durumunda, iade talebinizi [email protected] ya da Oyuncak Merkezi müşteri hattımızı(+90 531 780 57 27) arayarak bize bildirebilirsiniz.

 

 Teslim tarihiden itibaren ilk 30 gün içerisinde arıza bildirimi yapmanız ve ürünü göndermeniz durumunda söz konusu arızanın tespit edilmesiyle beraber iade ya da değişim hakkınızı kullanabilirsiniz.

 

Arızalı olduğunu düşündüğünüz ürün için e-posta veya telefonla bilgi alarak arızanın kullanım hatalarından kaynaklanıp kaynaklanmadığını öğrenip sorunu yerinde gidermenizi sağlayabiliriz.

 

 Arızalı / hatalı ürün size gönderildiği şekilde tüm aksesuarları, kutusu ve kitapçıklarıyla eksiksiz, hasarsız ve kargoda oluşabilecek hasarlara karşı uygun bir paket içinde göndermelisiniz.

 

 Ürünün kendisinde ya da orijinal ambalajında çizik, bant, etiket veya herhangi bir hasar olmamasına dikkat ediniz. Ürünle birlikte satış faturası ile birlikte tüm nüshaları gönderilmelidir. Arızalı ürün firmamıza ulaştığı gün arıza tespiti için teknik servisimize alınır, arıza tespiti 3 iş günü içinde yapılır. Arıza raporu onaylandıktan sonra iade süreci başlatılacaktır. Eğer aldığınız ürünün teknik servisi yetkili servislerce yapılıyorsa, ürün en kısa sürede arıza tespiti için firmamız tarafından yetkili servise gönderilir ve servisin verdiği arıza raporu neticesinde değişimi yapılır veya iade alınır.

 

 Kullanıcı kusurundan kaynaklanan arızalar iade ve garanti kapsamı dışındadır. (Düşme, kırılma, yetkisiz tamir, yanma, voltaj değişiklikleri vb.)

 

Ürün satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı (ürünü) reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahipsiniz.

 

İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için +90 531 780 57 27 numaralı hattımızdan veya [email protected] adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz.

 

Siparişlerimdeki Ürün veya Ürünleri nasıl iade Edebilirim?

 

 Satın aldığınız ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde aşağıdaki koşullara uyması halinde iade edebilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünü gönderirken anlaşmalı kargo şirketi UPS Kargo ile göndermeniz halinde “Kargo Bedeli” ödemezsiniz.

 

 İade edeceğiniz ürün ile birlikte hediye veya promosyon ürün mevcut ise tamamını iade etmeniz gerekmektedir.

 

 Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz. Faturanın tüm nüshaları gönderilmediği takdirde KDV ve yasal tüm yükümlülükler müşteriye ait olur ve bu bedel iade edilmez.

 

 İade/değişim işlemlerinde satın alınan ürüne ait orijinal kutusu/ambalajı zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmeli ve gönderilmelidir.

 

 Cayma hakkını kullanabilmeniz için iade etmek istediğiniz ürünlerin satış değerini yitirmemiş olması gerekmektedir.

 

Orijinal ambalajı bozulmuş, kutu ve iç aksesuarları olmayan, tekrar satılabilirlik özelliğini yitirmiş ürünlerin iadesi yapılamaz.

 

 İade edilmek istenen üründe herhangi bir hasar, çizilme, yırtılma, bant-etiket kullanımı ve kutu içeriğinde eksilme varsa ürün iadesi kabul edilmez.

 

 T.C.Sağlık Bakanlığı’nın Hijyenik Ürün Yönetmeliği’ne göre ayıplı ürün olmadığı sürece hijyenik ürünlerin açıldıktan sonra iade edilemez veya değişim yapılamaz.

 

 Kitap, CD, kaset gibi ürünlerin iade ya da değişimi yapılmamaktadır. Kostüm/şapka gibi ürünlerin iadesi mümkün değildir. Ürün orijinal ambalajı bozulmadığı takdirde başka bir beden/ölçü ile değişim yapılabilir.

 

İade etmek istediğiniz ürüne ait satış faturasının tüm nüshalarını tarafımıza teslim etmeniz gerekmektedir.

 

İade ve Değişim İşlemini nasıl başlatırım? 

 

Eğer iade/değişim yapmak isterseniz, Siparişlerim ekranından “Kolay İade” iade alanına girerek iade talebinizi oluşturabilir, sonrasında sipariş numarasını kutu içerisine ekleyerek UPS kargo ile  tarafımıza  Canary Oyuncak iadesi olduğunu belirtererk ücretsiz ve karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. 

 

Aklına takılan herhangi bir şey olursa bilgi için [email protected] adresinden veya whatsapp destek hattı +90 531 780 57 27  üzerinden bize ulaşabilirsin.

 

İade Adresi : İnönü mahallesi 1. Yonca sokak No:3/2 Küçükçekmece/İstanbul

 

İade İşlemlerinde Kargo Ücreti Öder miyim?

 

Tüm iade işlemlerinizde gönderiminizi  UPS Kargo aracılığı ile ücretsiz olarak yapabilirsiniz.

 

İade Ettiğim Ürünün ücret İadesini ne zaman alabilirim? 

 

İade edilen ürünler için yapılacak ödeme, ürün bedeli ile birlikte siparişi oluşturma sırasında ödediğiniz kargo bedeli kadardır. Kredi kartına iade edilecek tutar bankanızın iade prosedürüne bağlı olarak 10 iş günü içinde tamamlanabilir. Banka Havale/EFT ile yaptığınız ödemelerde ise IBAN numarasını belirtmeniz gerekmektedir. Havale/EFT ödemeleri en geç 3-7 iş günü içinde gerçekleştirilmektedir.

 

İade işlemleriniz ile ilgili her türlü sorunuz için  +90 531 780 57 27 numaralı hattımızdan veya [email protected] adresinden müşteri hizmetleri yetkilimize ulaşabilirsiniz.

 

Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

 

Siparişinizi kargoya vermediğimiz sürece istediğin zaman iptal edebilirsin, İptal etmek için “Hesabım” sayfası altındaki “Siparişlerim” ekranından iptal etmek istediğin sipariş için “Kolay iade” alanından iptal talebi oluşturman yeterli olacaktır. 

 

Kargoya verilmiş siparişler için sipariş iptali yapamıyoruz. 

 

 

 

 

Çerez Kullanımı

 

İnternet sitemizde çerez kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi için Çerez Politikası nı inceleyiniz. Devam etmeniz halinde çerez kullanımına izin verdiğinizi kabul edeceğiz.